maahad dalam kenangan...


ya Allah...
terima kasih krn mentakdirkan aku meneguk mutiara2 ilmu dari bumi maahad ini....
tempat aku menerima tarbiah dariMu...
mengajarku erti perjuangan+kehidupan...


terima kasih umi+ayah....
krn meletakkan aku di sekolah ini...
sekolah yg x pernah aku kenali sebelum ini..
sekolah yg x krg kekurangannya tpi pnuh dgn keberkatan...


terima kasih guru2ku...
yg mengajarku dari tingkatan 1 hingga ke tingkatan 5...
guru2 subjek akademik+subjek azhar...
bersabar dgn kerenah anak muridmu yg selalu tertidur dlm kelas...
yg kdg2 x siap kerja sekolah...
warden2 ASPUTRI yg silih berganti...
yg sanggup berkorban utk menjaga kami yg byk 'songeh'






di sinilah antara tempat yg menjadi medan tarbiah anak2 maahad..
Tamrin Maahadi Tingkatan 1,Kem Remaja Islam Maahadi..
Minggu Penghayatan Islam(MPI)....
yg dipenuhi dgn pengajian kitab...
Subhanallah...teringat program2 dkt maahad dulu


malah, disini kami mengadakan program2 ASPUTRI...
Majlis Penutup+Perpisahan ASPUTRI
Majlis Anugerah Kecemerlangan ASPUTRI...
prog2 BDK,BSDM,Kelab Khat..
dan byk lagi...sama2 belajar erti berorganisasi....
erti tadhiyyah...erti ukhuwah


terima kasih kak2+sahabat2+adik2
yg turut sama2 menyokong+mendokong kami....
nasihat2 mengkritik+membina..kami benar2 menghargainya..

Comments

Popular posts from this blog

Apakah Hukum Doktor Wanita Merawat Pesakit Lelaki?

Sungguh, Aku Teramat Sangat Bersyukur (Bah 1)